Det Ultimata Varubrevet – Snart även i vitt

Ultimata varubrevet är e-handlarnas nya favorit förpackning

Davpack presenterade för en tid sedan det ultimata varubrevet som följer konstens alla regler – Nu släpps den även i vitt. Varubrevet är tillverkat ur återvunnet- och miljövänligt well med en tjocklek på 3mm. Mad varubrevet hopvikt är det totala yttermåttet 340mm x 240mm x 70mm.

Förhandsboka dina vita ultimata varubrev Davpack idag.

Det viktiga med e-handelslådor för att du ska kunna fortsätta skicka varubrev är att titta på yttermåttet. Våra stansade lådor är tillverkade i brun enkelwell och är en robust packkartong med nedfällbart lock som ger ett extra skydd och sidoskårorna i locket ger grepp för en enkel öppning. Kartongen kan återanvändas, levereras plana och är monteringsfärdiga. E-handelslådor är idealiska att skicka produkter som kläder, böcker, sportartiklar och mycket mer.

Det Ultimata Varubrevet är ett tryggt alternativ för att undvika extra avgifter som kan uppstå när måtten går över de nya angivelserna. Varubrevet hjälper dig att spara, optimera frakt & volym samtidigt som förpackningen säkerställer både kvalitet och sprängstyrka för en trygg försändelse.

  • Våra ultimata varubrev är utformade för att överensstämma PostNord´s riktlinjer
  • Miljövänlig, återvinningsbar, nedbrytbar samt återanvändbar
  • Hjälper dig att spara in på onödiga fraktavgifter

 

Vad ska man använda och vad använder andra?

E-handlare behöver inte bara veta att paketen har anlänt till kunden men behöver vara säker på att både produkten och förpackningen är intakt. En bra förpackad produkt skapar en trygghet för båda parterna. Att välja rätt emballage som passar produkterna och samtidigt följer fraktanvisningarna kan generera stora besparingar för företaget. Den vanligaste frågan man ställer sig som e-handlare är – Vad använder andra och vad är det vanligaste att skicka produkter med?

 

Första intrycket av ditt företag är avgörande

Som en e-handlare är förpackningarna vanligtvis det första som kunden har i handen. Är förpackningen inte värdeskapande är det en stor risk att man som e-handlare går miste om att skapa en minnesvärd uppacknings upplevelse.

Inom förpackningsvärlden så är personalisering inte alltid möjligt för små och medelstora företag. Att köpa måttbeställda lådor med tryck är ett bra alternativ men inte det mest kostnadseffektiva alternativet. Därför har Davpack även val att ta fram lösningar som hjälper e-handlare att skapa en minnesvärd upplevelse.