Kundtjänst: 010-150 20 80                            Betalningsalternativ

Kundtjänst: 010-150 20 80                            Betalningsalternativ

Leverans
 

Beställningar innan kl. 12.00 skickas samma dag

Davpack lagerhåller tusentals produkter och skickar er order från oss inom 24 timmar.

 

Beställningar som görs innan kl. 12.00 skickas samma dag. Vid leveranser längre upp i Sverige kan det tillkomma ett par dagar. Tänk på att beställningar som är lagda under en helgdag behandlas nästkommande vardag.

 

Davpack har ingen skyldighet för korta leveranser och är inte ansvarig för någon direkt eller indirekt förlust/skada som uppstått från eller i följd av dröjsmål med utkörningen. Davpack är ej ersättningsskyldiga ingen anmälan har gjorts till kuriren eller till Davpack inom 48 timmar.

 

Beställningar över 2 000kr exkl. moms levereras alltid fraktfritt inom Sverige. Annars debiteras 89kr exkl. moms för företag, och 200kr exkl. moms för privatpersoner i frakt.

 

I samband med att din beställning lämnar Davpack skickar vi en orderbekräftelse till din mailadress. Om Davpack inte kan leverera på grund av hinder hos kunden kommer leveransen gå tillbaka till transportören och de kontaktar dig för att komma överens om ett nytt utkörningstillfälle. I och med detta kommer en ny utkörningskostnad debiteras.

 

Orderändringar

Om du vill ändra något i din beställning, t ex avbeställa eller komplettera ska du kontakta kundtjänst 010-150 20 80. Ange alltid ditt beställningsnummer för det ärende ändringen gäller. Om din beställning inte har vidarebefordrats till vårt lager kan den fortfarande annulleras. Vi processar din beställning på kort tid och därför är det bråttom om du vill avbeställa.

 

Om produkterna är beställningsvaror eller ej finns i lager är leveranstiden och fraktkostnaderna varierande, var god kontakta kundtjänst vid beställning av beställningsvaror eller ej lagerförda varor. 

 

Reklamationer

Synlig transportskada eller paket som saknas ska anmälas direkt till chauffören vid

mottagandet, i annat fall gäller inte transportförsäkringen på varorna. Om skadan ej är synlig på ytterförpackning, ska skadan anmälas till oss på telefon senast 5 dagar efter mottagen leverans.

 

Retur

Vi erbjuder 30 dagars full returrätt. Kontakta alltid oss på telefon innan du returnerar varor. Vi skickar en returfraktsedel till er och vid mottagandet av denna så kontaktar ni transportfirman angiven för upphämtning av godset. Vid retur står du som kund för risken om produkten skadas när den fraktas tillbaka till Davpack. Var noggrann med att varan är väl förpackad, ej vara använd och orsak till retur skall anges. Vi krediterar ditt konto/faktura när vi mottagit godset exkl. kostnad för returfrakt. Ångerrätten omfattar inte specialtillverkade produkter, kundunika artiklar eller profilprodukter.
 
Returer skickas till: Davpack AB C/o Gerdmans Inredningar AB, Vargvägen 2, 285 22 Markaryd.
 
Outlöst gods, inte uthämtat paket
Vi förbehåller oss rätten att debitera fraktkostnader för outlöst gods som Davpack AB har sänt. För ej utlösta varor debiteras du som kund då varorna levererats till utlämningsställe.

 

Se köpvillkoren för mer information